gaisma un krāsa

Šorīt izlēmu, ka pārrakstīt 3 lekciju pierakstus būtu vieglāk, nekā līdz trešdienas rītam paspēt uzrakstīt eseju un scenāriju, izdarīt visu vajadzīgo 18. novembra koncertam, turklāt atrast laiku tualetes un ledusskapja apmeklējumam, par tādu nesvarīgu sīkumu kā miegs nemaz nerunājot. Tāpēc, kamēr mani kursabiedri skatās interesantu filmu kino vēsturē, es sēžu mājās satinusies segā, ēdu garas brokastis un cenšos no sevis izspiest kādu puslīdz aizraujošu notikumu, par ko varētu uzņemt kaut vai TV reklāmu. Man ir pilnīgi skaidrs, kas iznāks, ja es turpināšu spiest, jo tā nu mums tas organisms ir iekārtots, bet īpašas izvēles nav, jo es jau divas nedēļas kavēju termiņu.



Mumford & Sons, Beirut, Midlake un Deer Tick - mana šodienas pleiliste.

Pieredze rāda, ka 19. novembra rītā man vairāki cilvēki saka: "Kāpēc tu man neteici, ka būs tāds foršs lāpu gājiens?!" Tāpēc tagad es to video un informāciju ielieku visur, kur vien varu. Draugos un tviterī jau izpildījos, būs arī šeit. Palīdzēju arī skolās plakātus izplatīt, tāpēc šogad jūtos izdarījusi diezgan daudz un pārmetumus nepieņemu (ieteikumus gan).

Nav komentāru: