Ai, bailes, bailes.

Es šodien izlasīju vārdu "thinspiration". Kļuva mazliet šķērmi. Kaut kā tā "liekā" svara apsēstība drusku spiež nost. Man arī ir reizēm ienācis prātā, ka derētu beigt stūķēt saldumus sevī, citādi šopavasar nāksies nomainīt visu garderobi, kad atjēgšos, ka pagājušā gada drēbes neder. Bet robežas, robežas... Turklāt mani vairāk satrauc ne tas, cik rāda svari (man tādu nemaz nav), bet tas, kā es jūtos. Pārdomām viens dažus gadus vecs, bet noderīgs video.


Vēl šajā sakarā nesen biju Fotomuzejā uz vairāku vācu autoru bilžu izstādi Ķermenis - viena fotogrāfe bija tieši pievērsusies psihes+ēšanas problēmām modeļu lauciņā. Groteski tie augumi. No skaistuma tajās sievietēs ne smakas. Bet izstāde kopumā bija laba, interesanti piegājieni fotogrāfiem. Varēja vienīgi vairāk to bilžu būt, citādi sajūta, ka tikai kājas pirkstu nosalušam siltā vannā pamērcēt ļāva, bet apsēsties - nē.

Nav komentāru: