Mani brāļi ir gangsteri.

Man šodien beidzās sesijāāā! Tas ir labākais, kas pēdējā laikā noticis. Un vēl es nesen dabūju atpakaļ savu mazo fotoaparātiņu, tāpēc daudz biežāk pie manis atnāk dažādas ne-pa-tēmu bildes. Mārtiņa pagaidām svarīgākajā (18.) dzimšanas dienā gan neviena neatnāca, bet ballīšu bildes tāpat nav mana specialitāte. Tāpēc Mārtiņš vienkārši ir kruts aizkadrā un tagad viņa pasei ir pavisam cita vērtība. :)

Toties Edvards un Alberts, kaut arī nevar lepoties ar tik skaistiem gadu skaitļiem, ir lieliski arī tāpat. Edvards neskraida pa māju čīkstēdams, ka viņam vajag apkrāsot seju, viņš bez liekas ņemšanās to vienkārši izdara pats. Alberts, savukārt, izrāda milzīgu sajūsmu par pilnīgām stulbībām, kas dažreiz viņa lielajai māsai ienāk prātā no ilgas negulēšanas. Un tālāk tur ir vēl visādi krikumi no janvāra, bet nākamnedēļu man aizņem tikai nebeidzamas tējošanas/kafijošanas ar sen nesatiktām jaunkundzēm, tāpēc es drusku apņemos pafotografēt, lai ir arī kāda pieklājīga ziemas bilde, citādi nebūs, ko nākamajā paštaisītajā kalendārā likt.





Nav komentāru: