Ja vajadzētu šodien, vai tu ietu?




Piereģistrējos ugunskurs.lv, izplatu informāciju, bet pasākumi diemžēl man iet gar degunu, jo rīt ir pēdējā, pēdējā ieskaite ar milzonīgu informācijas daudzumu, kas jāiestumj galvā. Bet es tev saku - aizej, ja vari. Tas būs skaisti un, ja vien tev nav beigts akmens sirds vietā, tas būs arī aizkustinoši.

Otrdien dziesmu vakarā runājām par barikādēm: ko kāds atceras pats, ko dzirdējuši no vecākiem un vecvecākiem, kādas sajūtas šodien. Kad izrunājāmies, likās, ka jānodzied Līvu Deviņvīru spēks, un es sapratu, ka nevaru, jo man lūzt balss un kāpj kamols kaklā. Es gan esmu sasodīti emocionāla, bet man šķiet, ka ne man vienīgajai emociju krūzīte bija pilna. Tajā telpā tobrīd varēja telefonus lādēt, uz galda uzliekot - tāda enerģija bija gaisā.

Tāpēc vēlreiz saku - aizej.
10.00 Atceres ugunskura iedegšana Doma laukumā. Aicinājums iedegt ugunskurus visās Latvijas pilsētās un novados.
14.00 Ziedu nolikšana II Meža kapos.
15.00 Skolēnu patriotiskās audzināšanas projekta Tik tev Latvijas, cik tavā sirdī iekšā noslēguma pasākums Latvijas Kara muzejā, Smilšu ielā 20.
16.00 Ziedu nolikšana pie Brīvības pieminekļa un kritušo piemiņas vietām.
18.00 Atceres brīdis Doma laukumā un visā Latvijā.
Ugunskurs Doma laukumā degs līdz pašam vakaram. Varēsi sasmelties pārliecību, ka latvieši ir stipri, vienoti un drosmīgi - ja neredzi to jau ikdienā, tur noteikti ieraudzīsi.

Un, ja tev ir pie rokas pase (autovadītāja apliecība neder), aizej uz Okupācijas muzeju parakstīties par referenduma ierosināšanu Satversmes grozījumiem. Vairāk informācijas ir šeit:
http://tinyurl.com/68r7h5q Es jau parakstījos. Arī divus latus sagrabināju, bet šodien var parakstīties par brīvu, ja divi lati liekas daudz. Aizej, paraksties, ja gribi, lai Narvesenā nav jāpērk e-taloni krieviski, jo no vidusskolām nāk šmurguļi, kas neprot latviski "paldies" un "lūdzu"!

Un vēlreiz: ja šodien būtu jāpamet viss, lai starp smago lauksaimniecības tehniku un smilšu maisiem stāvētu ap Latvijas neatkarībai svarīgām būvēm (Iekšlietu ministriju, TV vai radio ēku), riskējot ar dzīvību un bez neviena paša ieroča rokās, vai tu ietu?

Nav komentāru: