kafijas pauze

Es spēju vienlaikus koncentrēties tikai uz vienu lielu uzdevumu. Tāpēc skolas darbiem galīgi par labu nenāk tas, ka mēs atradām dzīvokli!!! *Khm, atgūstu normālu sirds ritmu* Vārdu sakot, man galvā ir vannas krāsa, grīdas špaktele un krāsa, jauna gulta, alus glāzes, spoguļi, smukas (un vienādas!) krūzes un tādas lietas, nevis 16. aprīlī nododams kursa darbs. Bet ir tik labi!

Vakar redzēju dokumentālo filmu Absolute Wilson par diezgan īpatnēju teātra režisoru Robertu Vilsonu (neslinko, pagūglē), un tagad man galva ir pilna ar tāāāādām idejām un iedvesmām, ka man vajadzētu veselu blokmāju savā īpašumā, lai izpaustos! Bet pagaidām iztikšu ar īrētu dzīvoklīti un izpaudīšos pavisam mēreni, lai nepārbiedētu īpašnieci (tipiska tante vulgaris ar attiecīgu izpratni par gaumīgu dzīvokli). Sākumam esmu apņēmusies nopirkt spoguļgabaliņus (iedomājies tādus, no kā diskobumbas taisa, tikai lielākus) - man neiziet no galvas viens kadrs no tās filmas, un ir sajaucies arī ar vienu citu kadru no Skins 5. sezonas beigām. Un gribas vasaru, lai netraucē džemperi un šalles, man ir miljons ideju krellēm.

Manis pēc ziema varētu beigties šodien pat, esmu izbaudījusi šī gadalaika piedāvāto. Mēs ar Tomu uzcēlām lielu (~2m garu)sniega sievu, viņa dažas dienas pastāvēja, tad salīka, tad dekapitējās (atkusnis lika viņai zaudēt galvu), un tagad par mūsu divu stundu darbu tajā vēlajā vakarā liecina vien izcilnis pagalma sniedziņā. Vienu reizi sezonā arī iemetu Tomam ar sniega piku (mēģināju vairākas reizes, bet trāpīju tikai vienu), gana izslidojos uz Maskačkas grumbuļainajām spoguļietvēm, pa savas istabas logu apmainījos neveikliem smaidiem ar puisi, kas uz tuvu esošās pretējās mājas jumta tīrīja sniegu... Par garlaicību nesūdzos nemaz.

Mūsu lielā, cēlā sniega dāma.

Un šeit tas, kas no viņas palika pāri.

Minētais sniegtīrītājs. Vairs nesmaida, atkal strādā.
Un par pavasari liecina mūsu egle. Jā, mājās joprojām ir egle. Jā, no Ziemassvētkiem. Nē, vairs nav izrotāta un nav arī nobirusi / nokurināta / atstāta pie miskastes. Jo viņa dzīvo puķu egļu podā un mēs viņu dažreiz arī aplaistām. Un pirms pāris dienām brālis prokrastinējot ievēroja, ka viņa rāda pavasari. :)

1 komentārs:

Laura teica...

apsveicūūū!