vispārākā pakāpe

Šodienas temperatūra ir ārpus manas tolerances. Knapi tiku mājās - no tramvaja skriešus, lai glābtu grūtāk apsildāmās ķermeņa daļas (roku un kāju pirksti, seja utml.) no neatgriezeniskiem bojājumiem. Un es biju ļoti, ļoti silti saģērbusies, neesmu taču stulba.

Bet vakar man laikam atvērās kāda čakra un, kā zinādama, nopirku vēl vienu supersiltu džemperi. Ar 80% vilnas, bumbuļiem, kapuci 'n stuff. Kakao krājumi arī nesen tika papildināti, tāpēc, kamēr turos mājās, esmu drošībā. Tuvākajās dienās esmu atcēlusi visas ārpus mājas aktivitātes, Toms pēc darba brauc pie manis, un man vairs nav, par ko sūdzēties. Pat visas pēdējo dienu bildes ir tikai no manas istabas: ķeru pa logu gaismiņas, pagājšnedēļ ar Tomu un Maiju K. mācījāmies jaunu mūziku, sūtu visiem citās valstīs esošajiem draudziņiem "thumbs up" sveicienus ar spoguļa palīdzību, nevajag ārpasauli. Varbūt vienīgi māsīcas Jaunzēlande derēja, bet to gan jau kādreiz.

Šie man liekas tik pat vērtīgi kā tie, kurus kroņos ķibina iekšā - gaismiņas spēlējas vienlīdz skaisti.



Saules gļuki arī man dažreiz.

Šeit mana istaba izskatās gandrīz tik pat smuki kā visas tās, ko esmu internetos redzējusi. Plus Maija, plus Toms... Iiiiiiddeāli.

Mana studenta dzīve, savukārt, ir nonākusi tik tālu, ka oficiāli uz skolu ir jāiet tikai trīs dienas nedēļā, toties teātrī un kino droši vien jāpavada vismaz astoņas. Un vēl, man mājās ir veseli divi Sv.Augustīna "Atzīšanās" eksemplāri. Esmu episki centīga.

Biju bildēt izstādes Maize.Identitāte? atklāšanu Arsenāla izstāžu zālē.
Deva maizi, nefiltrētu "Brāli", kaņepju sviestu un, ja vajadzēja, arī izskrieties.
Izstāde, starp citu, ļoti jauka un mājīga (cik nu tas iespējams slimnīcas baltuma telpā). Tiešām smaržo pēc maizes, un citi labumi.

Svētdien labprātīgi izlīdīšu no migas, lai dotos uz Piebalgu, jo jāsvin vectēva 89. gadu dzimšanas diena. Un tā lauku torte ir tā vērta, lai nestos uz Latvijas aukstuma epicentru, kur naktī ir -31°C, bet es tomēr priecātos, ja būtu mazdrusciņ siltāks. Tad es varbūt nobildēšu kādu ziemīgu ainavu un būšu kārtīgs teenager with an overpriced camera, kaut arī vairs neesmu gluži teenager.

Nav komentāru: