zils un sarkans

Man patīk mana matu krāsa, ir pareizajā spilgtumā. Bet nesen ienāca prātā, ka varētu zilus... Un tagad es cīnos ar sevi, jo labi zinu, ka man galīgi nevajag zilus, bet varētu taču... Man liekas, ar zaļām acīm lāga neiet kopā. Un sejas āda arī droši vien neizskatās veselīgāka tādā "rāmī".
Lai kaut kā tomēr izklaidētos bez matu neatgriezeniskas sabojāšanas, uztaisīju eksperimentu "ja man būtu īsi mati". Secinājums - nemaz nav tik traki, kādu mēnesi būtu forši, bet pēc tam gribētos atpakaļ garos. Tāpēc izņemu sprādzīti, sabužinos, saķemmējos un turpinu domāt, ko lai izdara ar sen apnikušu frizūru. Galu galā, nekādu īpašu izmaiņu griezumā nav bijis kopš 11 gadu vecuma. Un tas ir ļoti ilgi.




Bet zilo krāsu atstāšu sapnīšiem. Baidos, ka šie nebūs mani mati nekad, lai cik skaisti.




(Zilo matu bildes no internetiem - ja kādam dikti vajag avotus, var meklēt manā sirsniņā.)

1 komentārs:

Māra teica...

esmu 100% PAR ziliem matiem TEV!!!!!
piestāvētu Tavam garam (: