Simon & Garfunkel - El Condor

Šodienas galvenie notikumi:
+ es tiku pie diendusas!
+ es biju uz Melno pienu JRT (bija labs)
+ mīļais dabūja darbu!!! (šī ir visgalvenākā no visām galvenajām ziņām).

Tagad man puisis būs pēc sešiem vakarā un saguris. Un mēs tiksimies retāk un sazvanīsimies biežāk. Viņam rīt ir tikai pirmā darba diena, bet šodien pa telefonu norunājām veselas 13 minūtes (tik daudz mēs laikam runājām tikai tad, kad es biju Tallinā). Kas būs tālāk?

Es pateikšu, kas būs tālāk - veiksmīgāk plānota diena mums abiem, mazāk garlaikošanās, slinkošanas un laika tērēšanas niekiem, saturīgāk kopā pavadīts laiks - mums abiem savas darīšanas aizņems daudz laika, kopā būt būs jaukāk. Un būs mazāk attaisnojumu nedarīt kaut ko patīkamu, jo spiedīgais naudas jautājums būs mazāk spiedīgs.

Secinājums: šī ir laba diena. Vēl labāka tā kļūs, kad izdzeršu vēl vienu glāzi zemeņu jogurta, ko šodien vājuma brīdī nopirku, un ieritināšos gultā, lai sapņos turētu īkšķus par Toma rītdienu. Mani rītdienas plāni grozās ap tēva biroju un mapēm, un vakarā mazie brāļi man staigās pa galvu. Būs arī rīt laba diena, es zinu.

Man šodien nesanāca bildes. Priecājies par smuko mani (bildēja Raitis Zeiferts):



1 komentārs:

Unknown teica...

Pirmajā bildē pelei nav kāju. :)