realitāte

Es uzvārīju zaļu tēju, saliku uz šķīvīša zaļas un sarkanas marmelādes un pāris dzērveņu zefīrus un zini, kas notika? Dzīve pēkšņi kļuva pulka skaistāka.

Sasmēlos iedvesmas no svešiem blogiem. Firefox gramatzīmju rindiņā mape "blogi" nu jau ir tik pilna, ka sāku baiļoties, ka man drīz vairs nebūs pašai savas dzīves, jo visu laiku pavadīšu, pētot, kā izklaidējas citi. Bet no tās domas es cenšos atkratīties, jo šādi sevi mokot es arī lietas labākas nepadarīšu. Jātiek vienkārši beidzot pie kāda sakarīga dienas režīma, tad pārējais notiks pats no sevis - jo vairāk ir darba, jo vairāk var paspēt izdarīt.

Rīt, cerams, arī varēs daudz izdarīt. Rīt atbrauc Anna no Sabiles - jāizmitina māksliniece. :) Dzersim tēju vakarā, dungosim, klausīsimies, kā viņa spēlē, skatīsimies manas bildes, smaidīsim un... Kas to lai zina, ko vēl.
Annai un vēl citiem talantīgiem cilvēkiem ceturtdien būs jauks koncerts LU kafejnīcā. Ar ģitārām, vijolēm un citām stīgām uz garīguma nots.

Es tur būšu, jo man uzdots pafotografēt. Annas un draugu koncertos man vienmēr prieks to darīt, jo par to baudījumu ausīm un sirdij, ko saņemu, gribas kaut ko dot pretī, un bildes ir labākais, ko varu piedāvāt. Naudu viņi neprasa un naudas izteiksmē to nemaz nevar izteikt.

Lai tev jaukāka diena, paskaties uz manu skaisto māsīcu Dārtu. Es vispār tiku pie iespējas ar dienas pārtraukumu sabildēt divas no trijām māsīcām (Irbe bija pirmā) - tā bieži negadās. Trešā princese ar laimīgu piektā grūtniecības mēneša punci arī tā kā stāv rindā, bet mums ne pa kam neizdodas sabīdīt laikus. Kad tas būs padarīts, man liekas, ka māsu kopīgā fotosesija arī ir kaut kas, ko vajadzētu organizēt, kamēr vēl ir vasara. Ā, un mana māmiņa izteica vēlmi fotografēties tautastērpā - tas noteikti būs bezgala skaisti, tikai jāsalabo mašīna un jātiek uz laukiem. (Kāda jēga no fotografēšanās tādās drēbēs pie kaut kādiem stikla biroju monstriem? Lai gan... Šo domu es arī varētu attīstīt...:))



Burvīgu vakaru, cilvēki. Dzīve ir skaista arī tad, ja līst!

Nav komentāru: