pasaules gals Toma vārda dienā

Sērīga mums, latviešiem, tā vēsture bieži vien. Svētdienas galvenais notikums bija Gaisa spēku izpalīgu piemiņas brīdis Brāļi kapos. Atkal onkulīšu runas, vējš, no kokiem krītošas lapas un zīļu skraukšķi zem kājām. Vienmuļību pārrāva vīriņš, kas stāstīja, ka drīz būšot gatavs izdot trešo Bībeles derību īpaši izredzētajai tautai - latviešiem - un Dievs nākšot ar mums runāt. Arī datums jau esot zināms, proti, 2010. gada 21. decembris, un vēl viņš teica, ka Latvijā dzīvojot pats sātans. Adresi arī nosauca, bet to es te labāk nerakstīšu, ja nu man pēc tam gadās degt elles liesmās... Jebkurā gadījumā, viņš to visu klāstīja pilnā nopietnībā, bet mēs no sirds centāmies pārāk skaļi neķiķināt. Ja es kādreiz (uz vecumu?) galīgi saeju sierā, neļaujiet man vismaz publiski uzstāties, mīļie. Sarunāts? :)




The Beatles - For No One
Midlake - Acts Of Man
Regina Spektor - Samson

Es esmu izpildījusi pirmo mājasdarbu šajā mācību gadā. 530 vārdu eseja gaida materializēšanos uz papīra, man ir prieks, ka saņēmos, tagad varētu tā kā iet gulēt. Jācer, ka rīt pamodīšos veselāka, nekā šobrīd, citādi ir pilnīgi skaidrs, ka arī mani ir ķērusi tā pati draņķība, kura bojā dzīvi vairumam apkārtējo šobrīd. Miegs arī ir zāles! Arlabunakti.
Ā, pēdējā bilde ir no internetiem, ja es zinātu autoru, tad pateiktu.



Nav komentāru: