lietuslietuslietus

Es atcerējos, kas bija tas, ko pirmīt taisījos rakstīt! Tas bija ļoti svarīgs paziņojums: mēs ar Tomu esam iepazinušies ar produktu, ko sauc ChatRoulette.

Nu, es jums teikšu, es nekad mūžā laikam neesmu redzējusi tik daudz vīriešu dzimumorgānu, cik vakar vakarā pāris stundu laikā. Izrādās, pie tā ar laiku pierod... Nu, pie locekļiem. (Es zinu, ka tas izklausās dīvaini.) Nu, un vēl mēs laikam reizes piecas redzējām krūtis. Vienreiz redzējām, kā meitene izģērbjas, vēl dažiem pārīšiem gribējās, lai pasaule redz, kā viņi mīlējas, un vairākas reizes vienīgais, kas otrā galā sēdošajiem bija sakāms, bija ierosinājums mums ar Tomu sekot šo pārīšu piemēram. Bet pāris reizes mēs atradām cilvēkus, kas tiešām gribēja parunāties. Tas arī bija galvenais iemesls, kāpēc cerīgi spiedām pogu "next" atkal un atkal. Ar kādu Turcijas iedzīvotāju mazliet apspriedām Ataturku, parunājāmies ar ļoti glītu meiteni no Dubaijas (viņai bija mugurā drēbes!), un, nebijis visu to locekļu, es tiešām teiktu, ka ChatRoulette ir interesants izstrādājums. Tiesa gan, jāatzīst, ka tieši šis dzimumorgānu piedāvājums arī bija pieredze - man noteikti pašai neienāktu prātā, ka vienu un to pašu objektu var attēlot no TIK daudziem dažādiem leņķiem...

Nav komentāru: