romantisks pēcsvinību noskanojums

Zaķīši, kaķīši, man bija burvīga dzimšanas diena! Lai gan nespēju sevi nosaukt par reliģiozu, man liekas, kāds tur augšā sabīdīja, lai man 1. jūlijā būtu tas, kā vienmēr ir trūcis: jasmīni ne tikai vēl nebija noziedējuši, bet bija pašā ziedēšanas skaistākajā punktā, un meža zemenes arī bija. Par to, tāpat kā par labu laiku, tiem daudzajiem, kuri brauca ar mani piknikā, par to, ka 20. dzimšanas dienā mana seja palika pilnīgi vesela - paldies tam, kam nu tas pienākas.

Un arī par šodienu paldies. Bija forši. Zīmēšanā gāja labi, Tomkaķis nāca klēpī, visu dienu varēju ēst no svinēšanas palikušās garšīgās lietas (saldējums ar zemenēm vakariņās ir gandrīz tikpat forši kā mazo brāļu smiekli) un vakarā abas ar māmiņu sekmīgi iekarojām lielveikalu. Turklāt mamma dzimšanas dienā no sava vīrieša ieguva smukas mantiņas no manis ieteiktā balturotas.lv - priecīga.

Rīt jāved smieklīgājocīgā otrās pakāpes māsīca uz laukiem. Sākotnējie plāni, ka braukšu kopā ar Tomu, ir sen beigušies, jo Tomam svētdien Visu Latvijai! kongresā jāspēlē Dzimtā valoda kopā Aivaru Brīzi, bet pāris dienas pirms manas dzimšandienas pie mūsu durvīm negaidot uzradās jau minētā māsīca no Kaļiņingradas un pateica, ka palikšot līdz jūlija vidum. Kāpēc es vispār vēl pūlos kaut ko plānot, ja tāpat ir skaidrs, ka lietas notiks pilnīgi citādi? Dievs smejas kā kutināts laikam. :) Varu atļauties ieplānot, ka tagad tīrīšu zobus un likšos uz auss, bet mēģināt paredzēt, kas un kā notiks rīt, es vairs nemēģināšu. Tad redzēs.

Nav komentāru: