mans vakars ir uztaisīts (100%)

Ja nu kāds grib, lai es klausos Lady Gaga, lieciet viņai darīt tā, kā to dara Lissie. Es to meiteni atradu internetos jau tad, kad viņa pālī virtuvē spēlēja Metallica - Nothing Else Matters, vokāli izpildot ģitāras solo un izskatoties pilnīgi nojūgusies. Bet viņai ne tikai ir iekšas un citādāka pieeja mūzikai, viņai tagad ir arī savs albums un, galvenais, tāda balss, par ko es dvēseli pārdotu. Lissie izpildījumā es laikam būtu ar mieru klausīties pilnīgi jebko, bet arī Gāgai es tagad kādu brīdi pievērsīšu uzmanību, varbūt vēl kāda pērle atrodas.
(pats labums sākas pēc 3:50)

Vispār šai dziesmai ķērušies klāt ir arī 30 Seconds To Mars un Paramore fantastiskā meitene Hayley Williams, un arī tie divi nemaz nav slikti, bet šim pieder manas iekšas šovakar un laikam arī nākamnedēļ. (:

Nav komentāru: