I'm wasting time, I'm wasting money again

Es šodien apņēmos aiziet laikus gulēt, lai mans orgnisms spēj sevi piecelt rīt ātrāk par vienpadsmitiem. Ha, ha.

Toties man ir veselas divas pastkartes, ko sūtīt uz Somiju un vēl kaut kur. Pastmarku gan man vēl nav, bet es pie tā strādāju. Vēl man ir skaistas bildes ar Irbi. Tik skaistas, ka tu vairs nemaz negribi redzēt manas laivošanas bildes, kur pilns ar piedzērušiem purniem.


Šodienas mūzikas atklājums: Sarah Blasko - All I Want

Un vēl man patīk video viņas dziesmai Planet New Year - tur viņa satiek un apprec klavieres. :)

Vairāk man lāga nav ko teikt. Vienīgi tas, ka Toms atbrauca no Valmieras un teica, ka vakar manis satiktais Raivis esot šodien apvaicājies, kā iet žurciņai. Vai nav mīļi? Pasaulē taču ir tik daudz labu cilvēku.

Nav komentāru: