šodien dzīve ir krāsaina

Tu redzēji, kā šodien lija? Redzēji? Redzēji? Tas bija tik forši un ilgi, veselas divas Hausa sērijas pagāja! Es nevarēju noturēties, sēdēju uz palodzes un bāzu rokas un galvu ārā priecāties. Bija silts un tik burvīgi smaržoja pēc putekšņiem un slapjas zemes, un vasaras! Un pēc tam, kad man bija jābrauc pie Endijas, tad gandrīz viss jau bija nožuvis un es tiku galā sausa.

Jā, es biju pie Endijas, jo viņas tētis ir radio dīdžejs un viņu sauc Andris Zeibots, un viņš ir sarakstījis tik daudz dīvainu dzejas gabalu, ka tie ir izpelnījušies veselu grāmatu, kura iznāk ceturtdien. Un tad mēs Satori grāmatnīcā palīdzēsim grāmatas prezentēšanā un lasīsim dzejoļus. Un visi tie, kuri ir jālasa man, ir salīdzinoši nedīvaini un pagalam jauki, bet viņam ir arī šis tas pavisam kosmosenerģisks un tā. Ja nāksi ciemos, iedošu rabarberu ķīseli un arī grāmatiņu palasīt (dabūju autogrāfētu komplimentāro eksemplāru (:). Vai nāc uz Satori grāmatnīcu ceturtdien un paklausies.

Sameklē tagad YouTube Sufjan Stevens, uzliec dziesmu Concerning the UFO Sighting Near Highland, IL un zināsi, kāds man ir garastāvoklis. Tad sameklē mani skaipā un atsūti man mūziku, ko es nekad neesmu dzirdējusi, un mans garastāvoklis kļūs vēl labāks. :)

Rīt būs gara, gara diena un arī ilgs, ilgs vakars. Es neplānoju sevišķi iesaistīties Muzeju nakts padarīšanās (lai gan to nekad nevar zināt, kamēr nav netīšām pavadīta visa nakts ārā), bet 19:00 pie Kārļa Ulmaņa pieminekļa būs svecītes, ziedi un dziesmas, kurām gribēsies dziedāt līdzi. Aizej pie vecmāmiņas un pajautā, kā viņai gāja Ulmaņlaikos, tad Tu sapratīsi, kāpēc tur būt rītvakar ir svarīgi. Es tagad iešu pagulēt un uzlādēt fotoaparātu, jo rīt vajadzēs acis vaļā un aparātu pie dzīvības.

Nav komentāru: