there's something deep inside me that wants to believe like i did when i was four

Es nebūt šobrīd neesmu depresīva, bet ir dziesmas, kas pielīp neatkarīgi no garastāvokļa un neliek galvu mierā, kamēr neiemācās no galvas katru vārdu un noti. Šodien man iekšā ir sirdi plosošs Harris Tweed (jebšu Dear Reader) - Better Than This
I wanted to be so much older
but i turned out colder than an iceberg in the sea
I used to burn like a fire
and it got me nowhere
but anything is better than this


Piereģistrējos CouchSurfing.com un ir cerība, ka man šis notikums palīdzēs krāsainākai vasarai. Uztaisīt pieklājīgu profilu gan nozīmē ieguldīt nenormāli daudz laika, bet tas droši vien ir tā vērts.

Blandoties šodien pa Dominu kurpju meklējumos, satiku Rotu studijā Ieviņu un atcerējos, ka pie manis joprojām ir lielizmēra viņas foto no Esplanādes, ko es sen apsolīju viņai atdāvināt. Laikam jārunā kāds kafijrandiņš, lai viņai istabā sienas nav tik plikas. Un vēl es rīt beidzot uztaisīšu pastkarti puisim no Vācijas, kurš vēl nemaz nezina, ka viņam tāda būs. Un vēl, un vēl, man kaut kā nav spējas sarakstīt te visu to, ko man gribas saplānot un izdarīt. Galvenais paturēt lietas galvā un atcerēties pierakstīt iespaidus, kad viss būs galā.

Nav komentāru: