C'mon girl

Ar rūcošu vēderu atbridu pa puspavasara plūdiem, uzcīnījos uz piekto stāvu mājās un - urrā! - ir atbraucis Black+White Photography marta numurs ar tik, tik smukām bildītēm! Tagad man ir ko palasīt brīžos, kad pazūd kaimiņu bezvadu internets (viņš tā dažreiz dara, bet es nezinu, vai tas nozīmē, ka kaimiņi zina, ka es čiepju).

Šovakar man liekas, ka ir jāskan Red Hot Chilli Peppers un Dresden Dolls. Un vēl, es izdomāju, ka man tak vienreiz gribas iemācīties ģitāru spēlēt, jo tā mūzika, kas man dzīvo galvā, ir par lielu tik šaurai telpai. Man reizēm liekas, ka mana galva ir savienota ar nepareizo ķermeni, jo manī notiek daudz visādu lietu, ideju, objektu, skaņu un krāsu, tikai es ne vienmēr māku no tā kaut ko radīt uz āru. Vai nu rokas nestrādā kā nākas, mācēšanas par maz vai apņēmības pietrūkst. Varbūt man jāsaraksta uz lapas kaut kādas lietas, ko līdz nākamajiem Ziemassvētkiem izdarīt? Un tad es varētu, piemēram, apņemties ziedot labdarībai piecīti par katru neizpildīto punktu (tā kā man, visticamāk, arī tad nebūs naudas, būs laba motivācija saņemties). Tas droši vien strādātu īpaši labi, ja es taisītos ziedot, teiksim, Gaismas pils būvei vai kaut kam tikpat kreisam (apmēram tāpat strādā šitais modinātājs [kakao]).
Bet tādu lapu es diezgan ātri kaut kur pazaudēšu, turklāt, ja nebūs neviena, kurš par šādu sarakstu zina, kas mani turēs pie vārda? Rakstīs tepat, vismaz Maija mani pabakstīs... :D
Tātad līdz 2010. gada Ziemassvētkiem es:

* Iemācīšos nospēlēt vismaz 5 dziesmas (kaut vai ļoti vienkāršas) uz ģitāras
* Iemācīšos nospēlēt vismaz 3 dziesmas ( -”- ) uz klavierēm
* Uztaisīšu vismaz vienu savu bilžu izstādi (vienalga, kur, cik lielu, cik cilvēku atnāks)
* Piedalīšos vismaz 2 vides sakopšanas vai cita veida talkās
* Aizbraukšu uz vismaz 2 festiem šovasar
* Atradīšu darbu (vai panākšu, ka man kāds maksā par izklaidēšanos)
* Saorganizēšu braucienu pa Latviju ar stopiem (vismaz vienu)
* Varētu būt pats par sevi saprotams, bet jāpieraksta – tikšu budžetā vienā no 4 esošajiem augstskolas variantiem (vai atradīšu kādu vietā)
* Aizstopēšu prom no Latvijas (un arī atpakaļ tikt būtu vēlams)
* Aiziešu pārgājienā vai pabraukšu ar laivu (es nekad neesmu bijusi laivu braucienā – wtf?)
* Izlasīšu vismaz 20 grāmatas (298 dienas, 20 grāmatas, vairāk kā 2 nedēļas katrai :)
* Nosvinēšu savu otro apaļo dzimšanas dienu tā, lai ir, ko mazbērniem stāstīt
* Iepazīšos ar vismaz 20 burvīgiem cilvēkiem (vēlams šito ciparu sasniegt pirms iestāšanās augstskolā, citādi vairs nebūs godīgi :D )
* Vasarā nosauļošos, izlaižot apdegumu stadiju
* Katru dienu nofotografēšu vismaz vienu bildi (šī būs grūtākā daļa!)
* Pat, ja izdosies izpildīt visus punktus, būšu ziedojusi labdarībai vai kādam vērtīgam projektam tik pat, cik samaksājusi Ceļu policijai par saviem satiksmes pārkāpumiem (pagaidām tie ir 20 lati and counting...)

Nu, šitā kaut kā. Redzēs, kas no tā sanāks. Iznāca baigi daudz punktu, man būs ļoti jācenšas, lai Ziemassvētkos visu dāvanu radīšanai paredzēto naudu nenāktos atdot Juglas suņu patversmes, Dzīvības ēdiena vai Paēdušas Latvijas bankas kontam. Nav jau tā, ka man būtu žēl naudas tiešām labām, noderīgām lietām un misijām, bet man pēdējā laikā pašai nekā nav, tāpēc reizes, kad man kaut kas ir, tiek uztvertas diezgan nopietni... :)

Ufff, es jūtos labi pastrādājusi šodien. Patiesībā jau es tikai rakstiski apņēmos veselu kaudzi labu lietu, aizsūtīju vajadzīgus papīrus uz Tallinu, nostaigāju ar kājām kādus 7km pa Rīgu, atrādīju pēdējā pusgada bildes vecajā fotopulciņā un pavadīju apmēram trīs burvīgas stundas piepīpētajā „Up in smoke” kopā ar skaisto Maiju, bet tas kopumā ir labs rezultāts uz februāra Anna-ir-sēne fona.

Pirmā marta bilde jūsu uzmanībai un es ierokos Wisdom of Father Brown pēdējās 20 lappusēs. Jauku nakti!

Nav komentāru: