iedvesmas

Es nupat uzrakstīju aptvenu sarakstu ar lietām, ko varētu vajadzēt manā 2,5 nedēļu garajā pāragrajā vasarā. Ja atradīsies nauda melnbaltai filmai, es ņemšu arī filmu kameru, kas kopā nozīmē 3 fotoaparātus. Pat nezinu, cik mana un Toma kopīgā soma beigās svērs un vai iekļausies limitos (20kg vai kaut kas tāds). Gatavošanās braucienam man ļauj justies, ka tas ir jau pavisam drīz (lai gan 9 dienas nemaz nav daudz). Varētu jau sākt krāmēt somu. To es biju gatava darīt jau janvārī, vispār, tā ka šobrīd jau droši vien ir pieklājīgi to tiešām sākt darīt. Varēšu ātrāk Tomam pateikt, ka visu vietu aizņem manas parpalas un viņš savas zeķes var kabatās vest, jo tā tas beigsies tik un tā... :))

Starp citu, man pirmdienas un otrdienas laikā jāatrod vieta vēl pāris Zemes stundas plakātiem, tā ka interesenti var meklēt mani rokā, gan jau sameklēs, ja dikti vajadzēs.

Ak, es šodien nemaz neprotu ar burtiem izteikt visu to trakumu, kas man iekšās notiek (ja neskaita manu difterijas poti, kura nez kuro dienu man sāp, niez un ir sarkana, un es esmu gatava tai jau vārdu dot). Es esmu pilna ar krāsām, darbībām, ar hepeningu, skaņu, ko nav kur bāzt, jo ārā ir pretīgi, bet citādāk kā ar fotogrāfiju es to laikam nemāku izdabūt uz āru. Tur man vajag vasaru un tā.


The youth is starting to change.
Are you starting to change?
Are you?

Nav komentāru: