viņš nāk

Es saku, pavasaris nāk. Man arvien biežāk gribas salātus, burkānus, redīsus, kāpostus, tomātus un visādu tamlīdzīgu trušu barību. Un arī kefīrs iet iekšā labāk kā citkārt. Viss norāda uz to, ka būs drīz. Viss, izņemot laikapstākļus - šodien pie stūres sēsties nebija prāta darbs. Redzēt neko nevar, nobremzēt nevar, braukšanu uzsākt krustojumā nevar... Ja nebūtu Mārtiņš tik slims, brauktu pie zobārsta ar tramvaju!

Jau kopš pamošanās gribas iet gulēt, bet ir jau gandrīz vienpadsmit un es vēl sēžu nomodā. Hauss traki lēni nāk, The Big Bang Theory izskatās diezgan garlaicīgs un ar paredzamiem, vienveidīgiem jociņiem, Alias jāskatās kopā ar Tomu, SG-1 ir Toma kompī, turklāt vairs nav tik foršs kā pirmajās 8 sezonās. Paliek X-faili. :) Nu ko, arlabunakti, tie, kam rīt skola. Man tikai rīt jāuzcep šoko-kūka māsīcai, uz Liepāju es laikam nestopēšu, tāpēc droši vien nezvaniet man līdz vieniem, es būšu offline.

Nav komentāru: