Road to Mandalay

Puspasaule gatavojas 8.martam, daļa Latvijas - 16.martam, es gatavojos visam tam, šausminošam zobārsta apmeklējumam pēc 10 dienām (jā, es jau tagad baidos) un vēl pavasarim. Vakarienas daudzie sniegi atkal ir pataisījuši nesmuko diezgan smuku, noslēpuši benčikus un suņu kakas, bet es tik un tā zinu, ka tas viss tur ir. Noslēpuši, starp citu, sniegi ir arī ledu, kas mūždien apdraud manu vecmāmiņu - diezgan čābīgas attiecības ar gada aukstajiem mēnešiem. Tie viņu katru gadu vairāk vai mazāk savaino. Būs jāpiedāvājas aiziet viņas vietā uz veikalu šodien, tas varētu vismaz vienu gadu traumas aiztaupīt.

Man kaut kāds atmiņas stūris saka, ka šodien kaut kur viss kas notiek, bet es nespēju atcerēties, tieši kas, kur un par kādu naudu. Droši vien palaidīšu garām kaut ko jauku, jo noslinkoju un nesarakstīju uz lapiņas visus topošos pasākumus ap šo laiku. Cilvēki izskatās sasparojušies - man liekas, ka visur kaut kas notiek pēdējā laikā. Vienu es noteikti zinu - rīt pēc RSU kursiem un jāņošanas māsīcas dzimšanas dienas sakarā ir vakarā jāiet uz Up In Smoke, kur būs filmas pa nakti:
1. Pink Floyd - The Wall
2. Jesus Christ Superstar 1973
3. Across the Universe
Tā kā neesmu redzējusi ne The Wall, ne arī šo Jēzus-superzvaigznes versiju, es laikam tur parādīšos. Ieeja par diviem latiem, alus esot lēts. Sākums ap vienpadsmitiem vakarā, beigas ap pirmajiem transportiem. Jāvelk laikam šoreiz netīras drēbes, matus ar nav vērts mazgāt pirms tam - man jau pēc 3h pasēdēšanas tur bija visas drēbes jāziedo netīrās veļas briesmonim. Kaut kā neienāca prātā, ka "up in smoke" izklausās pēc vietas, kur drīkst pīpēt. :) Tagad būšu gudrāka.
Jā, esmu labojusies un tagad svarīgākos pasākumus priekšdienām sarakstījusi uz lapas. Kaut kā man nesanāk pēdējā laikā paskatīties plānotājā, tāpēc nezinu, vai ir vērts tur kaut ko rakstīt - tāpat neatceros.
Narcisīgs dienas foto:


Austrām šodien vārda diena, skan Niks Keivs un Rods Stjuarts, un es cilpoju uz veikalu pēc šokolādes kūkas trūkstošajām daļām (t.i., liela daudzuma šokolādes).

Nav komentāru: