izeja

Juhū, ceturtdiena ir beigusies! Ir kaudzīte ar lieliskām, priecīgām bildēm, kuras es sestdien ar lielu sajūsmu sastūķēšu draudziņos, zobārsta apmeklējums ir pagājis un es atkal varu pasmaidīt ar abiem lūpu kaktiņiem, turklāt es nupat atklāju, ka draugiem.lv Zemes stundas lapā arī man, kopā ar citiem brīvprātīgajiem, ir izteikts īpašais paldies par informatīvo atbalstu. Cik mīļi. :)

Nez kāpēc kaķis šodien ar mani nedraudzējas. Ļauj bužināt, laiku pa laikam glaužas pie sāna, bet blakus gulēt negrib. Droši vien sargā slimo saimnieci un uzsūc viņas klepu sevī, kā to dzīvnieki mēdz darīt (man nav ne jausmas, kādā veidā, bet sanāk).

Bet es atkal neesmu apmierināta ar savu dienu. Atkal liekas, ka es varēju izdarīt vairāk labu lietu. Iespējams, divi aizlaboti zobcaurumi un 70 glītas bildes ir diezgan daudz, bet patiesībā to zobu nelaboju es, un arī bildēs redzamie cilvēki paši ir vainīgi, ka ir glīti. Rīt man diena paies birojā, krāmējot papīrus, kurus citiem slinkums krāmēt - vai tas ir gana vērienīgs labs darbs veselām 24 stundām?

Skan Iron Maiden - Journeyman, bet pa galvu vēl maisās šodien nejauši atrastais video - tev patiks (jācer, ka šoreiz te salīdīs viss video lodziņš):

Man ir sajukuši galvā daudzdaudzu dziesmu teksti, melodijas un nozīmes. Dziesmas, kas iepriekš lika smaidīt, tagad izklausās skumjas, rokbalādes skan pēc lētiem priekiem. Gribas kaut kādu īstu mūziku, gribas to, kas vakar Toma datorā atradās, bet viņam tieši tagad notiek kaut kāda skaipu apdeitošana, t.i., es nevaru dabūt to, ko gribu. Dēmit.
And it hardly looked like a novel at all,
I hardly look like a hero at all


Es nenocietīšos un atrādīšu vienu brāļa bildi, kas vienlaikus ir arī viena no manām šodienas favorītēm. Man tikai radās nelielas domstarpības pašai ar sevi attiecībā uz bildes nosaukumu DeviantArtā, bet lietām ir tendence beigties labi. Ja tev ienāk prātā piemērots nosaukums bilei, es pieņemu variantus. Galu galā, es tur biju un zinu, kāda bija atmosfēra, tāpēc man grūtāk objektīvi paskatīties uz foto un pateikt, kāda sajūta rodas. :)

Jauku nakti, saldus sapņus un mierīgu rītu. Murr.

Nav komentāru: