lietas ir slepenas

No vakardienas bildēm nekas īpaši skaists nesanāca. Arī daudz maz pieciešams nē. Man vakar kopumā bija diezgan garlaicīga diena, ja neskaita gājienu uz Sapieri, bet kinoteātrī jau nedrīkst fotografēt (it kā tas apdraudētu režisores svaigi saņemto "Osi")... Vārdu sakot, es negribu nevienu spīdzināt ar neinteresantām, neglītām bildēm. Ja gribas skaistumu, var paskatīties draugos manu jauno Ulrikas galeriju - tā meitene ir nepieklājīgi glīta (pat brālis Mārtiņš tā teica).

Šodiena ieiet vēsturē kā diena, kad Anna pirmo reizi dabūja barot mazo Albertu. Novērojums: ēšanas laikā viņa galva sastāv no pudelītes dibena, lieliem vaigiem un pilnīgi apaļām zilām acīm. Un vēl viņš man šodien DIVREIZ (!!!) uzsmaidīja. Ir dzīvei jēga! Man varbūt pēc mēneša Kiprā tas puikiņš jau būs līdz kaklam ar savu mūžīgo ēšanu, kakāšanu un gulēšanu dažādā secībā un proporcijās, bet es tā īsti nemaz nepiedalījos Edvarda pieskatīšanā tajā vecumā. Kaut kā man droši vien nākotnei jāpatrenējas, pat ja es vēl nemaz neesmu izdomājusi, vai man būs bērni. Varbūt es beigās palikšu pie Darela principa vai vienkārši netīšām atradīsies kāds, kam viena mamma tieši noderētu.

Šo divu rindkopu rakstīšanai es jau esmu veltījusi apmēram pusstundu. Īsti nezinu, es drukāju lēni vai domāju lēni, bet laikam šis vakars nav lemts internetu piestūķēšanai ar eksistenciālām un demogrāfiskām pārdomām. Daudz labāk man šobrīd padodas patērēt tēju un Skrīveru gotiņkonfektes un skatīties, kā Skalders un Mallija ķersta citplanētiešus un nenodarbojas ar seksu.

Rīt saulei Danai ir dzimšanas diena un šitā izskatās piektdiena Šķirotavas rajonā:

Nav komentāru: