kūkot

Skan Tom Petty - Refugee, cepeškrāsnī smaržo otrā šokolādes torte divu dienu laikā, pie Toma glabājas tīras drēbes un gaida rītdienu, kad es ar sajūsmu nomainīšu cigarešsmakas pievilkušās netīrās pret smaržīgajām. Bet šovakar es iešu piesmirdināt mugurā esošās, jo mēs ar Maiju ejam uz Up in Smoke, kur visi droši vien pīpos kā traki, jo tā skaitās baigā drūmā bohēma - naktī negulēt, skatīties filmas, dzert tējkafijalu un pīpēt, kamēr plaušas izkrīt. Man patīk tās pirmās trīs daļas. :)

Ā, šodien bija baigiļoti skaists saulriets. Es braucu tramvajā pār Akments tiltu, lasīju Vonnegūtu, klusībā apcerēju savu saldumiem pilno vēderu no Toma mammas vārda dienas pasēdēšanas, ar vienu aci vaktēju nejauši satikto Kaleru J. un ieraudzīju TO neizstāstāmi foršo gaismu pār Vecrīgu. Lecu tuvākajā pieturā ārā un paspēju skaistumu aiz astes noķert. Maziņš gandarījums, smaids pa visu seju, rezultāts pašai diezgan patīk.

Winamp pārlēca uz Rod Stewart - Sailing, un arī tas labi der šovakar. Man te patiesībā šovakar ir tik jauki mājās, ka varētu palikt, elpot šokolādes gaisu un palasīt kaut ko skaistu (piemēram, Jānsones "Vasaras grāmatu"). Bet sēne es varēšu būt arī tad, kad man būs divreiz un trīsreiz (varbūt pat četrreiz) vairāk gadu kā tagad, tāpēc nav ko nūģoties, ir jāizmanto izdevība socializēties un tā tālāk, un tā joprojām.



"Auni kājas, tautu meita", peļis šņorē zābakus. Dzīvojiet draudzīgi!

Nav komentāru: