svecītes

Šis ir burvīgs vakars! Iesnas ir atkāpušās, saldētavā atradās saldējums, ledusskapī - konservēti persiki. Atliek palaist liesmiņas paskraidīt pa svecītēm uz palodzes un fonā uzlikt Sting, un no visa spēka gaidīt pavasari.

Es pārvarēju slinkumu un beidzot izlasīju visus garām palaistos rakstus visulatvijai.lv , tagad jūtos uzsūkusi jaunu, noderīgu informāciju. Diemžēl jūtos arī diezgan slinka, jo (īpaši pēc ziņu palasīšanas) gribas būt sociāli, politiski un visādi citādi aktīvai, dot savu ieguldījumu, palīdzēt mainīt pasauli uz labu, bet viss parasti tiek atlikts uz nenoteiktu laiku un, ja man nenoliek priekšā piedāvājumu piedalīties, es neko neizdaru. Uh! Varbūt negribas pietiekami stipri? Jebkurā gadījumā, aiciniet mani visur! Es nemaz neesmu sēne patiesībā, es esmu tikai slinka un man ir ļoti maz naudas, bet man gribas darīt visu ko!

Runājot par pasaules mainīšanu, 27. martā būs Zemes stunda. No plkst. 20.30 līdz 21.30 izslēdz gaismu, teļļuku un blenderi! Iededz kādu svecīti vai iekrāmē malku kamīnā, iedzer laikus uzvārītu tēju, parunājies ar draugiem vai ģimeni! Padomā, kad pēdējo reizi apvaicājies, kā iet vecmāmiņai - varbūt ir vērts Zemes stundu pavadīt laukos, virtuvē pie malkas plīts?



Vairāk informācijas noteikti būs draugiem.lv/zemesstunda un pdf.lv

Starp citu, Pasaules Dabas Fonds šajā sakarā taisa arī plakātus (man liekas, tādus, kā tajā bildē augstāk). Kad interesējos, man lika drusku pagaidīt, vēl neesot gatavi, bet drīz būs. Man jau galvā raisās plāns, ka jāliek 49. vidusskolā (grēks būtu nelikt!), RSU, 1.ģimnāzijā, ĀVĢ... Visur, kur man kaut kādi draudziņi un pazīstamie! Es tikai vēl nezinu, cik plakātus dabūšu un vai tas man gadījumā kaut ko baigi nemaksās. Nav jau gluži tā, ka PDF ir baigi biezie kaut kādi un var atļauties mest lietas pakaļ. Bet es domāju, tiklīdz man plakāti būs rociņās, es padošu ziņu un piedāvāšu vēl kādam interesentam, lai ziņa ātrāk izplatās. :) Tas vismaz maziet uz neilgu laiciņu apmierinās manu vēlmi aktivizēties.
Lai mums visiem jauka pirmā marta diena, lai skan Sting - Shape of My Heart, un lai cilvēkiem labs prāts.

Nav komentāru: