keep falling in love

Galvā šodien ir pilnīgs tukšums. Balta lapa un viss. Ārā pretīgs, iekšā slinkums, viss vienalga. Monotoniju pārtrauca tikai zvans no kaut kāda angliski runājoša puiša (pēc akcenta un balss tembra spriežot - šķībacaina), kurš mani laipni informēja, ka Renārs Millers ir ieteicis man piezvanīt un gribēja man piedāvāt vasaras praksi ASV. Pirmkārt, yeah right, "summer internship" Austrumeiropas meitenēm... Otrkārt, kāpēc Renārs būtu devis manu telefona numuru japāņu stalkeriem? Treškārt, vienkārši WTF? Beigās izrādījās, ka man nemaz viņu internšips nepienākas, jo to var dabūt tikai tad, ja mācās koledžā (vai kur nu tur), ko es šobrīd nedaru.

Man rīt jāiet pie zobārsta un jādara visādas citas derīgas lietas. Un vakarā jāžāvē zābaki atkal. Un nākamā trešdiena nav tālu...

Nav komentāru: