Urrā!

Šonedēļ beidzot atkal bija Visu Latvijai! lekcija un dziesmu vakars. Pēdējie lekciju pieraksti man laikam ir no 23.02. - tieši pirms mēneša - un tie paši netīšām atradās pie Toma kaut kādos papīros. Toties šodien bija jauki. Tiesa gan, pa to mazo brītiņu, ko pavadīju augstskolā, es laikam jau paguvu pierast pie lekcijas 90 minūšu formāta un Raivja 60 minūtes liek justies apmēram tā, ka "ūdens ir pataustīts, bet līdz peldēšanai netikām". Nu, ir mazliet par īsu un liekas, ka varētu taču daudz vairāk par to tēmu izstāstīt, ja būtu pusotra stunda laika... Bet es šodien redzēju lekcijā laikam 3 puišus, kas iepriekš nebija manīti, kas varētu nozīmēt, ka dažiem ir bijis interesanti un viņi informāciju padod tālāk. Un vispār, kamõn, lekcija reizi nedēļā par brīvu, ko pasniedz riktīgi interesants cilvēks - kāpēc nē? Turklāt pēc tam vēl var padziedāt zināmas latviešu dziesmas un pamācīties tādas, par kuru eksistenci man kādreiz nebija ne jausmas... Prieciņš! (:

Āāā, es tak nupat atcerējos, ka arī zaļMārai ir blogs, to tad es nupat pievienoju un stalkošu arī viņu (he he). Ak, blogu sniegtie prieki! Nudien, kur es biju agrāk? Cik daudzās galvās es jau būtu paguvusi ielīst, ja blogu burvību būtu atklājusi, teiksim, pirms pāris gadiem, kad man tas viss likās "wtf"? Nu jau neko, mūžu dzīvošu un mūžu mācīšos.

Šodien man tā īpaši nebija fotoobjektu (atšķirībā no vakardienas), tāpēc atlika iemūžināt glītākās istabas nekārtības daļas. Es gaidu Kipru, kad man 100% katru dienu būs čupām fotoobjektu. Visticamāk, es pat izdīkšu, lai tēvs paņem arī to kameru, kurai ir zemūdens "iepakojums", un tad jūs pat redzēsiet, kas notiek iekš Vidusjūras. :) Un vēl jūs noteikti redzēsiet čupām maza Edvarda un lielāka Toma, un visādas tipiskas ģimeņu atvaļinājumbildes. Es vispār vēl neesmu izdomājusi, kā lai vienlaikus iemūžina, bet arī tā daudz maz pieklājīgi sakārto visus Kipras piedzīvojumus. Pēdējoreiz, kad biju ārpus LV, rakstīju visus piedzīvojumus tādā kā vēstulē un tad sūtīju Tomam no Roterdamas uz Rīgu. Šoreiz tas neiet krastā - Toms brauc līdzi! Ko nu? Visu uzreiz stūķēt draudziņos un te? Nelikt nekur neko, bet pēc tam atlasīt baigo bilžu izlasi? Pēc atbraukšanas uztaisīt bildes uz papīra un salikt fotoalbumā ar piezīmēm? Es diez vai spēšu paturēt visus iespaidus pie sevis, tāpēc to pierakstīšu, tā ka vismaz fragmenti parādīsies te kaut kur.

Sasodīts, es jau laikam izklausos kā beigta plate. Varu sākt ar ko vien gribu, beigās tāpat runāju tikai par Kipru. Bet es ne-va-ru-sa-gai-dīt vairs! 8 dienas! Ak!

Nav komentāru: