shape of my heart

Nav jau tā, ka es esmu baigi slinka, kur nu! :) 3. marts reku:


Varētu (žāāav) iet drusku pagulēt vēlreiz. Celties septiņos ir diezgan grūti. Man to sen nav bijis vajadzības darīt, man par to nemaksā, bet šoreiz bija vērts mazliet nosaldēt pirkstu galus, stāvot pie Saeimas. Ir daudz bilžu ar purniem, purniņiem un plakātiem, ir sniegs, un (žāāāāavs) cepure stāv uz radiatoriem.

Stings ir viens traki ražīgs mūziķis - man pleilistē dziesmas līdz 273. numuram aizkāpušas, turklāt, lai gan rakstīts, ka diskogrāfija, man tomēr liekas, tur vēl kaut kā trūkst (dziesmas Soul Cake noteikti.

Šodien bildes būs vairākas, jo es diez vai varēšu izvēlēties tikai vienu.






Those who speak know nothing
And find out to their cost
Like those who curse their luck in too many places
And those who fear are lost

Nav komentāru: